هر چيزي براي طراحي لوگو لازم است بدانيم

طراحي سايت و بهينه سازي سايت و گرافيك

هر چيزي براي طراحي لوگو لازم است بدانيم

طراحي لوگو و آرم

اگر شركت شما به يك طراحي لوگو جديد احتياج داشته باشد ، احتمالاً در حال بررسي گزينه هاي خود هستيد. آيا شما به دنبال يك آرم كاملاً متفاوت هستيد يا طراحي آرم را كه قبلاً دراختيار داشته ايد ، تغيير دهيد؟ در هر صورت ، ممكن است مورد سؤال قرار بگيريد: چه چيزي باعث ايجاد يك طراحي آرم عالي مي شود؟ و چگونه يك آرم طراحي مي كنيد كه جوهر يك محصول ، شخص يا مارك را به خود جلب كند؟

ما در اينجا هستيم تا به همه سؤالهاي سوزناك شما در مورد طراحي آرم پاسخ دهيم ، و حتي بهترين ابزار طراحي لوگو را نيز در اينجا جمع كرده ايم تا به شما كمك كند حتي بيشتر. براي پرش به بخشي كه به آن علاقه داريد از لينكهاي مقابل استفاده كنيد.

براي مشاوره در مورد الهام گرفتن ، پست ما را با الهام از طراحي آرم بررسي كنيد . و اگر به دنبال طراحي آرم هاي شگفت انگيز در طيف وسيعي از دستگاه ها هستيد ، بايد شمارش معكوس ما از 5 بهترين برنامه طراحي لوگو را نيز بررسي كنيد .


چرا طراحي آرم مهم است؟

اولين نماد تماس با دنياي خارج ، آرم شما يا شغل شما است. اگر افراد با مارك تجاري شما ارتباط برقرار كنند ، احتمال اينكه آنها نسبت به آنچه ارائه مي دهد باز هستند. طراحي آرم بزرگ نياز به تركيبي پيچيده از مهارت هاي طراحي ، تئوري خلاقيت و كاربرد ماهر دارد. هر طراح با ارزش نمك خود مي تواند يك آرم مناسب براي هدف ايجاد كند ، اما براي تسلط كامل بر تمام جنبه هاي اين كار زمان لازم است. البته طراحي آرم فقط يك زير مجموعه كوچك از برندسازي است ، اما آرم يا مارك مارك محور اكثر طرح هاي برندسازي است. و

 همه ما مي دانيم كه اغلب بخشي از هويت جديدي است كه بيشتر مورد توجه مردم قرار مي گيرد.

اگر مي خواهيد ببينيد كه چگونه اين كار انجام شده است ، چرا در انتخاب بهترين طرح هاي آرم تا كنون قرار نيست؟

بهترين سازندگان آرم

يك برنامه طراحي لوگو قصد ايجاد شاهكار برندسازي را ندارد - اما شما اين را مي دانيد.

 شده توسط يك طراح يا آژانس حرفه اي را داشته باشد. در اينجا پنج سازنده آرم طراحي شده است كه سريع ، پيشرفته و با ارزش هستند.

روش ديگر ، اگر شما Illustrator داريد ، در اينجا نحوه طراحي آرم در Illustrator آورده شده است . يا اگر فقط Photoshop داريد ، در اينجا نحوه ساختن آرم در Photoshop آورده شده است (توجه داشته باشيد كه Illustrator معمولاً براي ايجاد آرم ترجيح داده مي شود).

برخي از افراد به سادگي به دنبال يك آرم سريع و ارزان هستند كه نشان دهنده نام تجاري راه اندازي آنها باشد تا اينكه به اندازه كافي گسترش يابد تا شايستگي يك هويت كامل از برند ايجاد


01. بوم

Canva يك مجموعه كامل ، طراحي گرافيكي مبتني بر مرورگر است كه چنين اتفاقي مي افتد كه حاوي يك ابزار طراحي لوگو عالي است. خوب ، قابليت هاي طراحي Adobe Creative Cloud را ارائه نمي دهد ، اما سادگي Canva ، تنوع ابزارهاي مفيد و دارايي هاي يادگيري الهام بخش آن را راهي عالي براي طراحي برندسازي شما مي كند. اگر از عناصر تصوير و طراحي خود در Canva استفاده مي كنيد ، ايجاد آرم رايگان است. اگر اينطور نيست ، عناصر طراحي از 1 دلار هزينه دارند.


02. TailorBrands

TailorBrands نه تنها با يك نرم افزار مبتني بر مرورگر خود نويد يك طراحي لوگو بلكه يك بسته كامل مارك تجاري را مي دهد. اين ابزار براي استفاده ساده است و هيچ آرم از پيش ساخته ندارد - در عوض ، اين پلت فرم توسط AI طراحي شده است تا يك آرم منحصر به فرد براي هر كاربر طراحي كند. هزينه اي در اينجا وجود دارد ، اما در مقايسه با استخدام يك آژانس ، كمبود هزينه اي دارد و از بسته ي Dynamic Logo در ماه 3.99 دلار در ماه شروع مي شود و براي بسته كامل Premium در ماه به 99/15 دلار افزايش مي يابد.


03. هچنده

Hatchful يك ژنراتور آرم مبتني بر مرورگر است كه به شما امكان مي دهد لوگوي خود را از صدها قالب ، نماد و تركيب رنگ تنظيم كنيد. مي توانيد تغييرات آرم را امتحان كنيد و يك آرم يك نوع را ايجاد كنيد كه براي هر تجارت ديگري مناسب است و توليد كننده آرم آنقدر ساده است كه بتواند در عرض چند دقيقه متخصص شود. آرم توليد شده براي همه سيستم عامل هاي مهم رسانه هاي اجتماعي اندازه شماست ، شما يك طراحي مورد علاقه را به دست آورده ايد ، و تمام هزينه اي كه در اختيار شما قرار مي دهد ، آدرس ايميل شماست (گرچه آرم هاي برتر در دسترس هستند).


04. لوگوشي

Logoshi ابزاري فوق العاده ساده است كه كمي Web 1.0 به نظر مي رسد اما طرح هاي ساده و دلپذيري را با قيمتي بسيار مناسب ارائه مي دهد (قيمت ها از 5 دلار شروع مي شوند). اين نسخه از مربع ، شفاف و خرد شده آرم شما را پس از امضاي آن فراهم مي كند ، و نسخه بيت مپ و وكتور آرم هاي خود را دريافت مي كنيد كه همگي با يك هزينه همراه هستند.

 

05. Ucraft

Ucraft احتمالاً بيشتر به عنوان سازنده وب سايت شناخته مي شود ، اما در بين ابزارهاي وب مبتني بر مرورگر ، يك سازنده آرم عالي پيدا خواهيد كرد. همچنين كاملاً رايگان است. اين طرح ها با تمام حساب هاي اصلي اجتماعي سازگار هستند: اينستاگرام ، فيس بوك ، پينترست ، لينكدين و يا حتي توئيچ ، و مي توانيد آن را به صورت PNG يا يك پرونده SVG بارگيري كنيد (گرچه اين هزينه 7 دلار براي شما هزينه دارد).

اكنون همه چيزهايي را كه بايد در مورد طراحي آرم بدانيد كشف كنيد ، از صفحه بعد با 10 قانون طلايي طراحي آرم ديويد آيري شروع كنيد.


10 قانون طلايي ديويد آيري در طراحي لوگو

وقتي به فردي كه زندگي شما را تحت تأثير قرار داده است فكر مي كنيد ، تقريباً مطمئناً مي توانيد تصويري را كه به نظر مي رسد ، تصور كنيد. و بنابراين با مارك هايي است كه اغلب از آنها خريداري مي كنيم. ما به راحتي مي توانيم با فكر كردن در مورد تجربيات خود با محصول ، شركت يا خدمات ، آرم را تصور كنيم.

در جايي كه فقط تعداد معدودي از شركتها در يك بازار يا مكان خاص فعاليت مي كردند ، اكنون ممكن است صدها نفر ، شايد هزاران نفر ، همه براي جلب توجه رقابت كنند ، همه مي خواهند در ابتدا به آنها نگاه كنيم. اين امر باعث افزايش نياز بيشتر مارك ها به صورت بصري براي تمايز خود مي شود تا با رقبا اشتباه نگيرند.

اين تمايز از طريق طراحي لوگو هويت برند حاصل مي شود - طيف وسيعي از عناصر كه همه با هم كار مي كنند تا تصويري متمايز در ذهن ما ايجاد شود. بسته به نوع شركت ، هويت مي تواند شامل لباس ، گرافيك وسيله نقليه ، كارت ويزيت ، بسته بندي محصول ، سبك عكاسي ، ليوان قهوه ، تبليغات بيلبورد و يك دسته از موارد ديگر ، درست به انتخاب فونت در وب سايت باشد.

مهم است كه به ياد داشته باشيد كه وقتي به چيزي نگاه مي كنيم ، اول نمي خوانيم. قبل از هر چيز ديگري شكل را مي بينيم ، رنگ را مي بينيم ، و اگر براي جلب توجه كافي است ، آن را خواهيم خواند. بنابراين در هر نمونه ، صرف نظر از شركت ، عنصر كوچك اما اساسي در تصوير برند ، آرم است.

وظيفه ما به عنوان طراح اين است كه جوهر يك نام تجاري را به شكل و رنگي كه به احتمال زياد تحمل مي كند ، بچسبانيم ، زيرا ظاهر بصري نقش اساسي در شكل گيري ارتباط در مغز ما بين آنچه را كه تجربه مي كنيم و چه كسي را با آن تجربه مي كنيم (مارك تجاري) دارد. ) از بسياري جهات ، آرم يك شركت شبيه به چهره عزيزان ماست.

هنگامي كه آرم مناسب با يك محصول عالي تراز شود ، و وقتي براي مدت زمان قابل توجهي در دسترس است ، سرانجام مي تواند براي هر شركتي به يك دارايي بي ارزش تبديل شود. Nike swoosh ، قوس هاي طلايي مك دونالد ، مرد ميشلن ، ستاره سه نقطه اي مرسدس ، نماد Woolmark - اينها فقط چند نمونه از نمونه هاي برجسته تر هستند. اما علاوه بر ماهيت همه جانبه آنها ، چگونه مي توانيد بهترين موقعيت ممكن براي رسيدن به وضعيت مشابه را به يك آرم بدهيد؟ در هر پروژه لوگوي موفقيت آميز صفات جهاني وجود دارد ، و من در اينجا بعضي از موارد را براي كمك به بهبود كيفيت علائمي كه ايجاد مي كنيد بيان كردم.


01. كارهاي اساسي را انجام دهيد

يكي از جالب ترين قسمت هاي طراح بودن اين است كه شما با هر پروژه جديد مي توانيد چيزهاي جديد ياد بگيريد. هر مشتري متفاوت است و حتي در همان حرفه ، افراد كارهاي مختلف خود را به روشهاي مختلفي انجام مي دهند.

براي اينكه سهولت در دستيابي به ايده خود در دستيابي به اجماع راحت تر باشد ، از همان ابتدا بايد از مشتري خود سؤالات درست بپرسيد: چرا اينجا هستيد؟ چه كاري انجام مي دهيد و چگونه اين كار را انجام مي دهيد؟ چه چيزي شما را متفاوت مي كند؟ براي چه كسي اينجا هستيد؟ شما براي چه چيزي بيشتر ارزش قائل هستيد؟

ممكن است اين سؤالات كاملاً ساده به نظر برسند ، اما براي پاسخ دادن به آنها چالش برانگيز است ، و آنها به سوالات ديگري در مورد مشاغل مشتريان شما منجر مي شوند. آنچه در اين مرحله از پروژه كشف مي كنيد به تعيين قوي ترين جهت ممكن در طراحي كمك خواهد كرد.


02. طرح خود را گنج كنيد

استفاده از يك اسكچ پد فرصتي براي آرامش چشم ما از درخشش پيكسل هاي روشن است كه تمايل دارند بر زندگي ما حاكم شوند. اما مهمتر از همه ، ضبط ايده هاي مختلف در طراحي لوگو و آرم هنگامي كه دستگاه ديجيتالي بين دست و مغز ما وجود نداشته باشد مي تواند بسيار سريعتر باشد. بنابراين اگر در شب با ايده اي كه نمي خواهيد گم شويد ، از خواب بيدار مي شويد ، قلم و كاغذ در كنار تخت شما راه ايده آل براي به ياد آوردن است. طرح بندي همچنين ساده تر كردن شكل ها دقيقاً در جايي كه مي خواهيد آنها را آسان تر مي كند - هميشه زمان ديگري وجود دارد كه بتوانيد علامت هاي خود را بعداً رقم بزنيد ( ر به نكات طراحي مابراي مشاوره بيشتر براي طراحي بيشت مراجعه كنيد ).

هنگامي كه ايده هاي طراحي را به مشتري ارائه مي دهيد ، قبل از ديجيتالي كردن يك مارك ، به اشتراك گذاري يك طرح يا دو مي تواند كمك كند ، و تصور نتيجه را بدون حواس پرتي از نوع و رنگ ها ، براي آنها آسان تر مي كند. هر چند بيش از حد مشترك نيست - تنها بهترين ايده ها.


03. به صورت سياه و سفيد كار كنيد

ترك رنگ تا نزديك پايان به شما كمك مي كند تا توجه خود را بر اساس اصول ايده تمركز كنيد تا چيزي كه تغيير آن بسيار آسان تر است. با استفاده از يك پالت جالب ، يك ايده ضعيف نجات نمي يابد ، در حالي كه يك ايده خوب بدون توجه به رنگ خوب خواهد بود. نمادي معروف را تصوير كنيد. الان بهش فكر كن اين روشي است كه ما قبل از پالت به ياد مي آوريم. اين خطوط ، شكل ها ، ايده است ، چه آن را نيش از يك سيب ، سه نوار موازي ، چهار دايره پيوندي در يك خط افقي يا چيز ديگري قرار دهد.


04. مناسب نگه داريد

يك مارك بايد براي ايده ها و فعاليت هايي كه ارائه مي دهد مرتبط باشد. يك نوع ظريف زيبا بيشتر از آنكه يك مهد كودك براي كودكان باشد ، يك رستوران با كيفيت بالا خواهد بود. يك پالت رنگ صورتي و زرد فلورسنت نمي تواند به پيام شما در تعامل با بازنشستگان مرد كمك كند.

ساخت نمادي كه شباهت زيادي به يك swastika دارد ، فارغ از صنعت ، كار نخواهد كرد. شما اين چيزها را مي دانيد آنها واضح هستند اما كمي عميق تر مي شود. هرچه دليل منطقي شما در پشت يك طراحي خاص مناسب تر باشد ، فروش ايده به مشتري آسان تر مي شود. و اين اغلب مي تواند چالش برانگيزترين بخش يك پروژه باشد. طراحان فقط طراحي نمي كنند. آنها نيز مي فروشند.


05. هدف براي فراخوان آسان

سادگي به رسميت شناختن كمك مي كند ، به خصوص هنگامي كه بسياري از مارك ها براي جلب توجه ما رقابت مي كنند. شما مي خواهيد به بينندگان اين فرصت را بخوريد كه فقط يك نگاه سريع ، يك علامت را يادآوري كنند ، و با يك طراحي بسيار دقيق امكان پذير نيست. يك مارك تجاري بايد در مفهوم متمركز شود - يك «داستان» واحد داشته باشيد - و در بيشتر موارد بايد به شكلي بدون عارضه باشد. اين امر به اين دليل است كه بايد از يك آيكون وب سايت در يك نوار مرورگر تا علامت گذاري به ساختمان ، در اندازه هاي مختلف و در طيف وسيعي از برنامه ها كار كند.


06. براي اختلاف تلاش كنيد

وقتي رقباي مشتريان شما همگي از يك سبك مخصوص چاپ ، يا همان نوع پالت يا نمادي كه در سمت چپ نام تجاري قرار گرفته است ، استفاده مي كنند ، كاري متفاوت انجام دهيد. اين فرصت عالي به شما مي دهد تا مشتريان خود را از هم جدا كنيد تا اينكه آنها را با هم مخلوط كنيد.

اما اين شباهت زياد در بازار لزوماً به اين معني نيست كه شغل شما آسانتر شده است ، زيرا يك مشتري شجاع طول مي كشد تا روند خود را كاهش دهد. با نشان دادن تصورات در سبد خود ، در راه جذب مشتري مورد نظر خود هستيد.


07. هويت گسترده تري را در نظر بگيريد

بسيار نادر است كه يك آرم را در انزوا مشاهده مي كنيد ، به تنهايي و بدون زمينه وب سايت يا كارت ويزيت يا منوي نوشيدني يا نماد برنامه. به همين دليل يك ارائه مشتري بايد نقاط مختلفي از تاچ هاي مربوطه را در بر بگيرد تا نشان دهد چگونه يك آرم هنگام مشاهده توسط مشتريان بالقوه ديده مي شود. اين مانند زماني است كه شما در يك رودخانه گير كرده ايد - مي تواند به عقب عقب رفتن ، نگاه به تصوير بزرگتر كمك كند ، جايي كه شما را در آن احاطه كرده است ، كمك كند.

از نظر طراحي ، تصوير بزرگتر هر مورد بالقوه اي است كه ممكن است آرم مشتري نشان داده شود. اما هميشه در نظر بگيريد كه نشانگر نشانگر هويت چگونه است ، زيرا با وجود اهميت ، يك نماد تا كنون فقط يك هويت به خود مي گيرد. يك راه براي دستيابي به تصاوير بصري منسوجات ، نوشتن يك نوع خط باريكه است كه نه تنها در آرم استفاده مي شود ، بلكه در عناوين بازاريابي نيز مشاهده مي شود.


08. زياد لفظ نباشيد

يك آرم نيازي به نشان دادن كار شركت در واقع نيست ، اگر اين كار را نكند بهتر است زيرا هرچه اين علامت انتزاعي تر باشد ، ماندگاري بيشتري پيدا مي كند. اگر از نظر تاريخي كارخانه خود را نشان مي داديد يا شايد يك دكل هرالتيك باشد اگر يك كار خانوادگي باشد ، اما نمادها كارهايي را كه انجام مي دهيد نشان نمي دهند. درعوض ، آنها روشن مي كنند كه شما كي هستيد. معنا در چشم مردم بعد از آن افزوده مي شود ، هنگامي كه مي توان ارتباطاتي بين آنچه شركت انجام مي دهد و شكل و رنگ مارك آن ايجاد مي شود.


09. به ياد داشته باشيد كه نمادها ضروري نيستند

غالباً يك كلمه كليدي موقت كار را انجام مي دهد ، به خصوص هنگامي كه نام شركت منحصر به فرد است ، مانند Google ، Mobil يا Pirelli. اما يك نسخه از آرم كه در محدوده هاي كوچك كار مي كند ، هميشه كمك خواهد كرد. اين ممكن است به سادگي بلند كردن نامه از نام و استفاده از همان رنگ باشد ، يا ممكن است يك سمبل را در خود جاي دهد كه مي تواند به عنوان يك عنصر طراحي ثانويه (كلمه اول ، نماد دوم) به جاي آن به عنوان يك قفل لوگو كه در آن هر دو قطعه است استفاده شود. نشان داده شده در كنار يكديگر.

فقط به اين دليل كه تمركز روي حروف است ، دچار وسوسه نشويد تا از استعداد طراحي استفاده كنيد. خوانايي براي هر كلمه كليدي مهم است ، و ارائه هاي شما بايد نشان دهد كه چگونه طرح هاي شما در هر اندازه ، بزرگ و كوچك كار مي كنند.


10. مردم را لبخند بزنيد

تزريق برخي شوخ طبعي در كار نه تنها باعث سرگرمي كار شما مي شود بلكه مي تواند به مشتري شما نيز كمك كند تا موفق تر شود. اين امر براي هر حرفه اي ، مانند توليد كنندگان سلاح و شركت هاي دخانيات مناسب نخواهد بود ، اما اينكه شما انتخاب كنيد كه با آن شركت ها كار كنيد ، چيز ديگري است. قانون و بخش هاي اقتصادي كمي كمتر بحث برانگيز است و با شركت هايي كه با مارك هاي دست و پا گير و استريل مشخص شده اند پر شده است ، قرار دادن برخي شوخ طبعي در هويت چنين مشترياني راهي براي جدا كردن آنها است.

هر چند تعادل وجود دارد. آن را خيلي دور كنيد و خطر بيگانه كردن مشتريان بالقوه را داريد. اما فارغ از شركت ، مردم با مردم تجارت مي كنند ، بنابراين يك طرف انساني و عاطفي در كار شما هميشه داراي يك ارتباط مي باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.