شركت طراحي لوگو در كرج

طراحي سايت و بهينه سازي سايت و گرافيك

شركت طراحي لوگو در كرج

شركت طراحي لوگو در كرج

طراحي لوگو در كرج را با طراحان مجرب و حرفه اي ما تجربه كنيد. تيم ما با نمونه كارهاي حرفه اي بزرگترين و قديمي ترين شركت طراحي لوگو در كرج مي باشد.

آيا تا به حال يك برند بزرگ را بدون لوگو ديده ايد؟ قطعا همينطور است نديده ايد. لوگو تاثير بسيار زيادي را در معرفي يك برند در ميان رقابت هاي تبليغي دارد. طراحي لوگو در كرج مي تواند برند شما را به يك برند پر فروش در استان البرز تبديل نمايد به شرطي كه طراحي آن را به خوبي و با دقت انجام دهيد.

چه چيزي يك لوگوي بزرگ را براي يك برند بزرگ مي‌سازد؟ و مهم‌تر اينكه، چطور مي‌توانيد بهترين نماد براي يك محصول طراحي كنيد؟ لوگو عوامل و شرايط خاصي را مي بايست پيروي نمود تا به نتيجه دلخواه يعني همان لوگو رسيد.

چرا طراحي لوگو كرج مهم است

لوگوي شما اولين نقطه تماس شما با دنياي خارج است. اگر افراد با نام تجاري خود ارتباط برقرار كنند، احتمال اين است كه آن‌ ها به هر چيزي كه ارائه مي‌دهد، بازخورد نشان مي دهند. طراحي لوگوي بزرگ نيازمند تركيب پيچيده‌اي از مهارت‌هاي طراحي، نظريه خلاق و كاربرد ماهرانه است.  طراحي لوگو فقط يك زيرمجموعه كوچك از نام تجاري است، اما نشان تجاري يا علامت برند در كانون بيشتر طرح‌هاي تجاري قرار دارد.

 

زماني كه به فردي فكر مي‌كنيد كه بر زندگي شما تاثير گذاشته‌ است، تقريبا مطمئن هستيد كه مي‌توانيد ببينيد او چه شكلي بوده است. و به همين دليل، برندهايي كه ما اغلب از آن‌ها اجناس را مي‌خريم نيز همين است. ما مي‌توانيم به راحتي لوگو را با فكر كردن به تجربيات خود با محصول، شركت و يا خدمات، تصور كنيم.

جايي كه تنها تعداد معدودي شركت فعال در يك بازار يا يك موقعيت خاص وجود دارد، ممكن است صدها يا شايد هزاران نفر باشند كه همگي براي جلب توجه رقابت مي‌كنند، همه از ما مي‌خواهند اول به آن‌ها نگاه كنيم. اين امر نياز فزاينده به برندها را براي متمايز شدن از خود ايجاد مي‌كند بنابراين آن‌ها با رقبا اشتباه نمي‌كنند.

اين تمايز از طريق طراحي هويت برند – مجموعه‌اي از عناصري كه همگي با هم كار مي‌كنند تا تصوير متمايزي را در ذهن ما شكل دهند، به دست مي‌آيد. بسته به شركت مي‌تواند شامل يونيفرم، گرافيك خودرو، كارت‌هاي كسب ‌وكار، بسته‌بندي محصول، سبك عكاسي، تبليغات بيلبورد باشد.

تاريخچه طراحي لوگو:

استفاده از لوگو فقط مختص به دوران معاصر نيست بلكه از گذشته هاي دور از انواع آرم ها و لوگوها استفاده مي شده است. در يونان باستان و حتي در دوره آشوري ها از لوگو و آرم هاي خاصي استفاده مي شده است. در آن زمان بيشتر براي داد و ستد ها از آرم ها براي محصولات خود استفاده مي كردند و به دنبال تجاري كردن لوگو نبوده اند.

در طول انقلاب صنعتي استفاده نشان تجاري و لوگو از اهميت خاصي برخوردار گرديد و در رقابت هاي تجاري از لوگو و آرم مخصوص خود استفاده مي كردند در واقع مي توان گفت كه شروع طراحي لوگو به صورت استفاده تجاري در آغاز انقلاب صنعتي رخ داد.

 

طراحي لوگو كرج

فرآيند طراحي لوگو :
تحقيق و استراتژي
تايپوگرافي
شكل و نماد
نظريه رنگ
و در نهايت با استفاده از طرح لوگو
اين ها كارها و عواملي است كه در طراحي لوگو در كرج تاثير مستقيم و اصلي را ايفا مي كنند.

۱: تحقيق و استراتژي :

قبل از اينكه قلم به هر پروژه طراحي لوگوي جديد برخورد كند، تحقيقات كامل ضروري است. در اينجا چند نكته براي طراحي اين مرحله مهم اين فرآيند وجود دارد.

 

رقيب خود را بشناسيد
پيش از اينكه شما حتي شروع به كار بر روي مفهوم طراحي لوگو در كرج كنيد، به طور كامل به بازار هدف خود تحقيق كنيد. مشتري شما بايد قادر به ارائه اطلاعاتي درباره رقباي خود باشد تا شما شروع به كار كنيد.

همه را در مجموعه رقابتي خود مقايسه كنيد. اين تحقيق ممكن است به خوبي برخي قراردادهاي تجاري علامت‌گذاري شده در اين بخش بازار را آشكار كند و گاهي اوقات مي‌تواند با بازي كردن بر روي وابستگي‌هاي تصويري آشنا به شما كمك كند.

اما به خاطر داشته باشيد كه بسياري از طراحي‌هاي لوگوي اصلي دنيا به طور خاص برجسته هستند چون آن‌ها از گرايش‌ها دوري مي‌كنند و متفاوت فكر مي‌كنند.

سوالات درست بپرسيد
استراتژي تبديل به بخش مهمي از فرآيند توليد كننده مي‌شود. اين يعني در عمل اغلب به مقياس پروژه بستگي دارد، اما همه چيز با پرسيدن سوالات درست شروع مي‌شود.

كتاب ايجاد نام تجاري (مايكل جانسون): در پنج و نيم مرحله به فرآيند خلاقانه بانك جانسون اختصاص داده مي‌شود و چالش‌هاي پيچيده مانند فرموله كردن استراتژي برند به مراتب بيشتر از آنچه كه ما مي‌توانستيم به اينجا اميد داشته باشيم را پوشش مي‌دهد.

در آن، جانسون از شش چيز زير سوال مي‌كند كه شما به عنوان يك نقطه شروع كار مي‌كنيد:
چرا ما اينجاييم؟

ما چه كار مي‌توانيم بكنيم و چگونه اين كار را انجام دهيم؟

چه چيزي ما را متفاوت مي‌كند؟

ما براي چه اينجا هستيم؟

ما بيش از همه به چه چيزي اهميت مي‌دهيم؟

شخصيت ما چيست؟

 

۲: تايپوگرافي

انتخاب فونت مناسب، بخش مهمي از فرآيند طراحي لوگو است – در واقع بسياري از معروف‌ترين مارك‌هاي دنيا wordmarks هستند، كه به طور كامل براي انتقال پيامشان استفاده مي‌كنند.
 typeface را به دقت انتخاب كنيد
فونت‌هاي Outline serif بر طراحي لوگو در سال‌هاي اخير استفاده فراواني داشته اند ، كه اغلب با حركات حداقل مينيماليستي دست به دست خواهند شد .اجازه ندهيد گرايش‌ها قضاوت خودتان را تغيير دهند: فونت serif هنوز مي‌تواند گزينه مناسب براي آخرين پروژه شما باشد، به خصوص اگر شما به يك حس شيك و يا سنتي و حرفه‌اي نياز داريد، پس زمان را صرف تحقيق درباره گزينه‌هاي خود كنيد.

افزودن و پالايش شخصيت
اگر از يك فونت موجود در يك logotype استفاده كنيد، به خصوص در يك نقطه نزديك به همه جا حاضر مانند Helvetica، اغلب فشار بيشتري بر ساير نقاط ارتباط وجود دارد، از قبيل تصاوير، پالت رنگ، لحن صدا و غيره براي توسعه و ارتقاي شخصيت برند.

رديابي Skilful و فاصله‌گذاري در هنگام تنظيم يك logotype ساده در يك فونت موجود ضروري است. نوع رديابي شده مي‌تواند احساس پيچيده و مقتدر داشته باشد، در حالي كه فاصله‌گذاري دقيق مي‌تواند به قفل كردن افراد به عنوان واحد خود شامل خود كمك كند.

۳: شكل و نماد

برخي از معروف‌ترين نام‌هاي تجاري دنيا زماني قابل‌تشخيص هستند كه نام شركت حذف شود. حتي يك باشگاه خصوصي نيز به طور خاص به مالكيت يك شكل خاص دست يافته ‌است، به طوري كه حتي لازم نيست به طور كامل به شكل لوگو به طور كامل تحقق يابد تا به صورت ناخودآگاه با برند خود ارتباط داشته باشد.


۴: نظريه رنگ

روان‌شناسي رنگ جذاب است، و نقش محوري را در ايجاد يك انجمن برند ايفا مي‌كند، چه شما يك لوگوي نشان و يا يك wordmark را شكل دهيد.

در هسته نظريه رنگي چرخ رنگي است، ابزاري اساسي براي تركيب رنگ‌ها به روش‌هاي مختلف كه در اصل توسط اسحاق نيوتن در سال ۱۶۶۶ طراحي شده ‌بود. رايج‌ترين شكل ۱۲ رنگ براساس مدل رنگي “RYB” است.

رنگ‌هاي اصلي قرمز، زرد و آبي هستند و سه رنگ ثانويه (سبز، نارنجي و بنفش)با تركيب دو رنگ اوليه ايجاد مي‌شوند. در نهايت، شش رنگ سومين رنگ با مخلوط كردن رنگ‌هاي اصلي و ثانويه ايجاد مي‌شوند.

در ميان تمام اين فعاليت‌ها، چقدر طراحي لوگو مهم است؟ بعضي وقت‌ها اين موضوع قابل بحث است. به عنوان مثال، اگر گوگل به لوگوي ديگري نياز داشته باشد، گوگل همچنان موتور جستجوي گوگل محسوب مي‌شود؟ احتمالا.


طراحي لوگو ارزان كرج

استفاده از اصول طراحي لوگو مي تواند به شما در رسيدن به طرح اصلي كمك زيادي نمايد. طراحي لوگو در كرج در سال هاي گذشته به خوبي در حال انجام است و افراد و شركت هاي متعددي در حال انجام طراحي لوگو در كرج هستند.

البته شركت ها و طراحان انگشت شماري در كرج وجود دارند كه مي تواند يك لوگوي بزرگ و منحصر به فرد را طراحي كنند. كه شما با اندكي جستجو مي توانيد بهترين را انتخاب نماييد. انتخاب يك شركت طراحي لوگو در كرج  مي تواند در فرآيند طراحي لوگو بسيار به شما كمك كند و در همه مراحل كار ها را به خوبي پيش ببرد.

بايد و نبايد طراحي لوگو در كرج

اين متني كه در حال خواندن آن هستيد نتيجه ي تلاش شبانه روزي و تحقيق گروه تبليغاتي رسام براي طراحي لوگو در كرج است. شما مي خواهيد براي كسب و كار خود در كرج لوگو طراحي كنيد و سردرگم هستيد كه چه مواردي را بايد مد نظر قرار دهيد . يا طراحي هستيد كه به صورت آزاد و يا در يك مجموعه تبليغاتي مشغول به فرعاليت هستيد و به دنبال كمي مشورت و راهنمايي هستيد . ما نتيجه يك پرسشنامه ۵۰ نفري و همينطور سال ها تجربه و تخصص خود در خصوص طراحي لوگو در كرج را در اينجا جمعه كرده ايم تا شما همكار و كارفرماي گرامي بتوانيد به راحتي اقدام به طراحي لوگو در شهر خود يعني كرج كنيد. فارغ از هر موضوعي مطالعه اين متن مي تواند آشنايي شما با خلق و خوي مردم كرج ، علاقه مندي، سليقه ها ، خواسته ها و حتي كمي درباره لوگوهاي طراحي شده در كرج كه در معرض ديد عموم است را بيشتر كند. مهم است كه شما بدانيد در شهري كه زندگي مي كنيد چه فاكتورهايي را مي بايست راعايت كنيد تا به موفقيت براي طراحي لوگو دركرج برسيد.

 

طراحي آرم كرج

خلاقيت
آگاهانه و يا ناآگاهانه شركت هاي تبليغاتي در كرج و طراحان لوگو در كرج با استفاده از مفاهيم و تصاوير روزمره و دنياي اينترنت به خلاقيت خود مي افزايند. در سالهاي پيش شركت هاي تبلغاتي در كرج كه كار طراحي لوگو در كرج را انجام مي دادند به هيچ عنوان به صورت ۱۰۰ در ۱۰۰ در ايجاد خلاقيت در طراحي لوگو تبحر نداشتند. در ميان ايده هاي مختلف كه براي طراحي لوگو در كرج مي توان ديد كارهاي منحصر به فرد و قابل دفاعي وجود دارد. هنرمند و طراحي لوگو خوب كسي است كه پيوسته بتواند تصورات مختلفي از نام و نشان براي طراحي لوگو ايجاد كرده و با ايجاد سبك هاي متنوع كه شامل همه ي سليقه هاي مختلف در كرج است بتواند پاسخي مطمئن براي كسب و كار كرجي به همراه داشته باشد.البته ايجاد تنوع در سبك هاي طراحي لوگو كار آساني نيست و يك طراحي لوگو در كرج  بايد بتواند نظر كارفرماي خود را جلب كند.

محفظه خلاقيت
براي ايجاد خلاقيت در طراحي لوگو به تعداد آدم هاي روي زمين ايده وجود دارد كه مي تواند ذهن و هنر و ذوق شما را به كار بگيرد و تا مسير موفقيت پيش ببرد.شما براي شناخت محفظه و حجم خلاقيت خود آن هم اگر در شهر كرج ساكن هستيد بايد بدانيد كه تمرين هاي متفاوت مي تواند اين گنجايش را روز به روز بيشتر و بيشتر كند. خلاقيت در طراحي لوگو همانند يك تكنولوژي روز به روز در حال پيشرفت است و اگر شما طراح عزيز از اين ميدان رقابت فاصله بگيريد نمي توانيد آينده درخشاني پيش رو داشته باشيد. در ايجاد محفظه ي بزرگي از شناخت انتظارات مشتريان خود دريغ نكنيد و روز به روز به اين تجربه اضافه كنيد. بهتر است كمي به مشتريان مشاوره تخصصي بدهيد چرا كه اين كار براي طراحي لوگو شك آنها را به يقين تبديل مي كند. تا مي توانيد رسانه ها و مكان هايي كه يك لوگو طراحي شده بايد در آنجا باشد را آناليز و رفتار بيننده را بررسي كنيد. به نظر ما يك طراح لوگو بايد ببيند كه واكنش مردم بعد از ديدن لوگو ي طراحي شده چيست و اين خلاقيت ايجاد شده چقدر توانسته تاثرگذار باشد. همانطور كه خلاقيت را يكي از فاكتورهاي طراحي لوگو مي دانند به شما پيشنهاد مي كنيم در جهت افزايش اين محفظه وبرنامه هايي براي ايجاد خلاقيت بيشتر دريغ نكيند.

به خلاقيت در طراحي لوگو بپردازيد

بيايد ببينيم خلاقيت در طراحي لوگو در كرج چقدر مي تواند تاثير گذار باشد و چرا بايد به ايجاد اين خلاقيت در طراحي لوگو بپردازيم. اگر سالها در كرج ساكن باشيد متوجه ايجاد رقابت در لوگو خصوصا در تابلوهاي مغازه ها شده ايد. روزگاري كمتر كرجي پيدا مي شد كه به دنبال طراحي لوگو براي كسب و كار خود باشد اما امروزه اين موضوع بسيار اهميت پيدا كرده و حتي وارد رقابت شديدتري هم شده است.

لوگو به يك نياز تبديل شده است و نمايش قدرت شروع يك كسب و كار با طراحي لوگو حرفه اي يك واقعيت انكار نشدني است.

نرم افزارهاي كامپيروتري طراحي لوگو روز به روز در ايجاد خلاقيت بستر بزرگتري را فراهم مي كنند. و اين بستر توان اجرايي و ايده پردازي براي خلاقيت در طراحي لوگو را افزايش مي دهد.

خلاقيت در طراحي لوگو مي تواند براي يك برند آينده اي موفق را رقم بزند . در گذشته با يك سرچ ساده مي توان ديد كه بساير از لوگوهايي كه در كرج مي بينيم نسخه كپي شده لوگوهاي اينترنتي هستند ولي امروزه اين كپي شدن كمي اوضاع بهتري به خود گرفته است. يك طراح لوگو براي خلاقيت در طراحي لوگو مي تواند با ايده گرفتن از المان هاي مختلف ، سرچ در اينترنت ، ديدن لوگوي رقباي آن كسب و كار ، اتود هاي دستي، حضور در شبكه هاي اجتماعي تا حدي به يك زيرساخت لازم رسيده و بعد اقدام به اجراي هدفمند و خلاقانه طراحي لوگو كند.

انتخاب برترين طراح لوگو در كرج يا برترين شركت طراحي لوگو در كرج

در مقالات قبلي براي انتخاب و راههاي انتخاب  يك شركت در كرج كه بتواند انتظارات شما را در طراحي لوگو برآورده كند صحبت هايي كرده ايم و اگر بخواهيد با اين موضوع دقت بيشتري داشته باشيد ما يكبار ديگر تيتروار به موضعات قابل بحث اشاره اي مي كنيم:

هدف خود از طراحي لوگو را شناسيايي كنيد و بدانيد براي چه چيزي و با چه رسالتي اقدام به دنبال طراح لوگو در كرج هستيد.
به دنبال ايده در رقبا در كرج و يا ساسر ايران بگرديد و ببينيد كه آنها به چه شكل طراحي لوگو انجام داده اند. اين كار باعث مي شود كپي غير عمد انجام ندهيد .
سبك مورد نظر خود را پيدا كنيد اين سبك همان علاقهمندي شماست
در اينترنت ويا رساينه هاي مرتبط و يا با مشورت دوستان چند گزينه ها را انتخاب و اقدام به برگزاري جلسه كنيد
نياز هاي خود را دقيقا شرح و منتظر نظرات طراحان و شركت ها باشيد
نمونه كار و روزمه طراح و يا شركت تبليغاتي در كرج را با دقت برسي كنيد
ايده ها را بررسي كنيد و به طراح خود اعتماد كنيد.
اقدام به عقد قرارداد كنيد و بررسي كنيد كه زمان و تاريخ و هزينه هاي اجرا چقدر است.
المان هاي شهري ،تاريخچه فرهنگي و سياسي شهر كرج و استفاده از آن در طراحي لوگو
براي بيان اين موضوع شايد تهران و شهرهاي ديگر پيشنهاد بهتري با توجه به عدم داتشن الماني خاص در كرج باشد. يك نكته قابل تامل وجود دارد و آن اين است هركسي از شهر ياشهرستان خود به كرج مهاجرت كرده است و مي خواهد كسب و كاري داشته باشد مي تواند با الهام از المان شهري خود اقدام به طراحي لوگو در كرج داشته باشد. البته اين موضوع اصلا براي كرج ها چيز غير قابل تحملي نيست. ضمنا توجه و تاكيد بر ارتباط لوگو با كسب و كار هم بسيار مهم تر از توجه به بافت كرج است.

ايجاد تمايز طراحي لوگو در كرج با هنجار شكني
استفاه از تكنيك هاي متنوع بهترين پيشنهاد ما به شماست كه قصد طراحي لوگو را داريد. طراحي لوگو در كرج را بايد با يك هنجار شكني شروع كرد. اين هنجار شكني كمتر در كرج به چشم مي خورد ما در يكي از اجراهاي لوگو كه در خيابان رستاخيز روي بيبورد نصب شد و يا در اتوبان تهران كرج براي يك برند ديگر نتيجه واقعي هنجار شكني و استفاده از يك تكنيك كم نظير رو حس كرديم. بهترين پيشنهاد ما استفاده از يك سبك كاملا اختصاصي و نوآورانه است كه ميتواند شما را رو موفق كند.

خاطره سازي براي كرجي هاي قديمي با الهام از برخي برند ها يا به بيان ديگرمهندسي معكوس در طراحي لوگو در كرج

اين موضوع يك ويژگي عمومي است كه با توجه به سابقه درخشان برخي برند ها و يا اينكه پيشه ي برخي ريشه در نسل هاي قبلي آنها دارد اتفاق مي افتد. مثلا رستوران نايب در تهران و يا شمرون كباب براي همه شناخته شده است و مردم با فونت و لوگوي آنها خاطره خوش دارند. اين موضوع در كرج هم به مراتب ديده مي شود مثل مغازه هايي كه در بازار قديم كرج وجود داشته و يا شيريني فروشي يا قنادي مادر وگالري ساعت توكل و بسياري از كسب و كارهاي قديمي كرج. هرچند در آن دوران طراحي به اندازه الان پيشرفت نكرده بود اما خاطره اين كسب و كار ها همچنان در ذهن ها وجود دارد.

طراحي لوگو حرفه اي كرج

ملاك هاي بستن قرارداد براي طراحي لوگو در كرج
براي بستن قرارداد با يك شركت طراحي لوگو يا طراحي در كرج فاكتورهاي مهمي وجود دارد كه برخي از آن غافل هستند. فاكتورهايي كه مي تواند با توجه به آنها از بروز برخي مشكلات جلوگيري بعمل آورد. يك شركت يا طراح لوگ تعهدادي دارد كه مي بايست به آن پايبند باشد.

بايد طبق زمانبندي اقدام به طراحي كند
بايد ايده پرداز باشد و نياز هاي مشتري را بشناسد
بايد هزينه اجرايي طبق تعرفه رسمي انجمن طراحان گرافيك ايران باشد و يا كمتر
نمونه كارها مي بايست نمونه كار خود طراح لوگو باشد
حفظ امنيت اطلاعات مشتري بايد اولويت باشد
وغيره
چرا در كرج طراحي لوگو بايد حرفه اي انجام شود؟
بافت شهري كرج همواره به دليل همجواري با تهران كه پاييتخت كشور است مورد توجه صاحبان بيزنس هاي مختلف شده است. بيشتر برند هايي كه اقدام به ايجاد نمايندگي كرده اند از كرج براي شروع اين كار استفاده كرده اند.

شبكه هاي اجتماعي و ارتباط مردم با يكديگر بسيار زياد و سرعت اينترنت و اين ارتباط روز ه روز در حال بيشتر شدن است .

با اين تفاسير توجه به رقابت تنگاتنگ براي بهتر ديده شدن اولويت است. وصاحبان كسب و كار كمترين خطايي در اجراي بيزنس هاي خود نبايد داشته باشند. طراحي لوگو هم در طيف اين اقدامات است و بايد با بهترين كيفيت انجام شود.

سليقه رنگ براي طراحي لوگو در كرج
براي مطالعه بيشتر در اين خصوص مي توانيد به محتوا و بلاگ هاي وب سايتمان مراجعه كنيد چرا كه در خصوص روانشانسي رنگ ها بسيار صحبت كرده ايم . و البته كه تعيين رنگ سازماني براي طراحي لوگو يك الزام است.

زمان مورد نياز براي طراحي لوگو در كرج
براي تعيين مدت زمان مورد نياز براي طراحي لوگو به اين نكته توجه كنيد كه برخي از شركت ها ترافيك كاري زيادي دارند و اين ترافيك كاري زمان اجرا را طولاني تر مي كند و برخي با مدت زمان طولاني به دنبال تشكيل اتاق فكر و ايده پردازي در آن هستند . بهترين پيشنهاد ما اين است كه از طراح خود فاز به فاز خروجي مورد نظر را بخواهيد و حتما در جلسه اتاق فكر طراحي لوگو شركت كنيد.

 

در كرج لوگوهاي طراحي شده كجاها نمايش داده مي شوند؟

بعد از اتمام طراحي لوگو شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه براي ديده شدن لوگو چه كاري بايد انجام داد. استفاده از كمپين هاي تبليغاتي در كرج مي تواند لوگو برند شما را به خوبي به نمايش بگذارد. در كمپين هاي تبليغاتي قوي مي بايست از وب سايت شركت نهايت استفاده را برد. استفاده از وب سايت مي تواند يكي از بهترين روش ها براي نمايش لوگو باشد به طوري كه با افزايش بازديد كننده ها از وب سايت شما آن ها به ناچار لوگو شما را نيز مي بينند و عاملي مي شود جهت ارتقاء حس اعتماد مشتري به برند شما. استفاده از شبكه هاي اجتماعي و حتي بيلبوردهاي تبليغاتي نيز مي تواند محلي براي نمايش لوگو شما باشد. بايد به ياد داشته باشيد كه در فضاي داخلي شركت نيز از لوگو استفاده كنيد تا حتي كاركنان شما نيز به ديدن لوگو شركت عادت كنند. استفاده از لوگو در كنار نام برند در همه تبليغات مي تواند ميزان اعتبار برند شما را افزايش دهد و باعث قدرت بخشيد به برند شما گردد.

براي طراحي لوگو ارزان در كرج چه كنيم؟

همانطور كه پيش تر عنوان گرديد طراحي لوگو به ۳ روش انجام مي پذيرد كه روش لوگو تايپ مي تواند ارزان ترين نوع طراحي لوگو باشد. اما در سال هاي گذشته برخي شركت ها و يا افراد تحت عنوان طراح لوگو در كرج فعاليت مي كنند كه با قيمت هاي پايين كار طراحي لوگو را انجام مي دهند. شما بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه اين كار آن ها نشان دهنده حرفه اي نبودن آن هاست. اينگونه طراحي لوگو كاري ضعيف است كه ممكن است اعتبار برند شما را نيز زير سوال ببرد. برخي از اين شركت ها از نمونه هاي مشابه استفاده مي كنند و اعتبار برند شما را به خطر مي اندازند. شما مي خواهيد توسط لوگو حرفه اي قوي تر شويد اما با اين كار به طور كلي از رقبا جا مي مانيد. براي طراحي لوگو ارزان فقط از شركت هاي معتبر و با تجربه مشاوره بگيريد اين كار باعث مي شود كه برند شما قوي بماند و حتي توسط لوگو به قوي تر شدن نيز فكر كنيد.

منبع : http://www.karajtizer.ir/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.