استفاده از كاتالوگ راهي براي معرفي بهتر برند و محصولات و خدمات شما مي باشد. به همين علت طراحي كاتالوگ بايد بسيار قوي و خلاقلانه انجام گيرد تا شما با كمك آن بتوانيد سهم فروش بيشتري را داشته باشيد. طراحي كاتالوگ در طي مراحلي صورت مي پذيرد كه بايد اين مراحل با دقت خاصي انجام گيرد.
برنامهريزي
از خودتان سوالات زير را بپرسيد: شما آماده ايد يك كاتالوگ براي كسب وكار خود تهيه كنيد:
هدف شما چيست؟
ميخواهيد ارتباط برقرار كنيد؟ لحن و ظاهر شما بايد چه باشد؟ آيا ميخواهيد جسورانه و قدرتمند يا ظريف، عاميانه، مد روز، اين كار را انجام دهيد؟
چه كسي مخاطب شما است؟
جمعيت شناختي كه ميخواهيد محصولات خود را بفروشيد چيست؟ دانستن اينكه چه كسي يا په گروهي اين كاتالوگ را ميخواند به شما در ايجاد و ارتباط با پيام، نگاه و لحن تمايل شما كمك خواهد كرد.
طراح كاتالوگ چه كسي خواهد بود؟
انتخاب طراح كاتالوگ مناسب يا شركت طراحي كاتالوگ ميتواند مشكل باشد. اكثر طراحان در طراحي كاتالوگ تخصص ندارند و تخصص لازم براي طراحي يك كاتالوگ توليدي را ندارند. طراحان براي انجام كاتالوگهاي اينترنتي به دفعات زياد، و با حجم كار زياد، طراحي يك كاتالوگ را درك نميكنند و توانايي لازم براي اين كار را ندارند.
فراموش نكنيد كه براي اين كار از يك عكاس حرفه اي براي عكاسي محصولات خود را استفاده نماييد.
بودجه تان چيست؟
به طراح / توليد كننده تان كمك كنيد به شما كمك كند بهترين كاتالوگ را دريافت كنيد كه متناسب با بودجه شما با به اشتراك گذاري محدوديتهاي مالي شما و نيز اين كه چند مشتري بايد به آن دسترسي داشته باشيد. طراح قادر خواهد بود فرمت، كاغذ، چاپگر و سبكهاي طراحي را انتخاب كند كه مي تواند متناسب با بودجه شما طراحي كاتالوگ در كرج را انجام دهد.
توليد كاتالوگ
زماني كه برنامهريزي تكميل شد توليد فهرست شروع ميشود. به طور كلي، ما مراحل فهرستشده زير را در هنگام توليد يك كاتالوگ دنبال ميكنيم:
دادههاي محصول
قبل از هر طرحي كه بتواند روي دهد، بايد يك ليست كامل از تمام محصولاتي كه در كاتالوگ شما گنجانده ميشوند را جمعآوري كنيد. در واقع شما مي بايست اطلاعات كلي محصولات و خدمات خود را در اختيار طراح بگذاريد تا او بتواند متناسب با محصول شما اقدام به طراحي كاتالوگ در كرج نمايد.
پس از دريافت اين اطلاعات طراح بلافاصله شروع به طراحي كاتالوگ مي نمايد. طراحي كاتالوگ بايد به نحوي باشد كه وقتي مشتري شروع به ديدن آن مي نمايد چالشي براي او به وجود نيايد و بتواند به راحتي محصول خود را انتخاب نمايد.
طراحي كاتالوگ در كرج توسط تيم حرفه اي رسام با طرح هاي خلاقانه و حرفه اي انجام مي پذيرد. طراحي كاتالوگ در كرج مي تواند در فروش بيشتر محصولات شما تاثير بسزايي داشته باشد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.
اصول طراحي كاتالوگ
طراحي و چاپ يك كاتالوگ خوب و حرفه اي مي تواند به مدت طولاني به بافت اصلي تبليغاتي شركت متصل خواهد شد. اين كه كاتالوگ ها به مرحله چاپ خواهند رسيد يا اينكه فقط براي فضاي ديجيتال و آنلاين آن را در نظر گرفته باشيد تفاوتي در ماهيت ماجرا نخواهد داشت. تنها چيزي كه تغيير نخواهد كرد اهميت طراحي خوب كاتالوگ است.
طراحي خوب كاتالوگ باعث مي شود كه مخاطب را ترغيب كنيد از محصولات شما خريد كنند و همين عاملي مي شود كه شما بتوانيد فروش بيشتري را كسب نماييد.
برخي از اصول اوليه كه ميتوانند شما را در فرآيند طراحي هدايت كنند چه هستند؟ صرف نظر از نوع محصولاتي كه شما توليد مي كنيد و مي فروشيد و يا ماهيت كلي برند شما اين نكات را در ذهن نگه داريد و ميتوانيد با يك تلاش كاتالوگ خوب و عالي را براي شركت خود طراحي و چاپ نماييد.
متناسب با سبك و زندگي
مشتريان شما اهداف و روياهاي خود را براي خود دارند. اين آرمان ها به سبك زندگي خاص و تصاوير بستگي دارد. محصولات خود را به گونه اي تبليغ كنيد كه با يك سبك زندگي مرتبط باشيد همانطوري كه مشتريان شما انتظار دارند.
اين به اين معني است كه شما بايد قبل از طراحي كاتالوگ يك درك قوي و عميق در مورد رفتار مشتريان خود داشتع باشيد تا بتوانيد به بهتربن نحو ممكن طراحي كاتالوگ را با توجه به سبك زندگي آن ها داشته باشيد. توصيفات محصول شما و عكسها به اين تصاوير سبك زندگي اشاره خواهند كرد. هر جنبه از كاتالوگ شما، تصاوير، جلد، و ديگر عناصر بايد همان موضوع را داشته باشند و سبك زندگي را از خود كه با آن ارتباط داريد، از خود نشان ميدهند.
در واقع شما با اين كار به مشتري خود اين اطمينان را مي دهيد كه چقدر رفتار آن ها مي تواند در توليد محصولات تاثير گذار و كارا باشد چون اين مشتريان هستند كه باعث مي شوند محصولات و بيشتري را به فروش برسانيد.
مخاطبين خود را آماده كنيد
آيا شما يك كاتالوگ بازرگاني به كسب و كار (B۲B) يا يك كاتالوگ كسب وكار به مصرفكننده (B۲C) را مي خواهيد توسعه دهيد؟ هر يك از آن ها نياز هاي طراحي خود را دارند. تبليغات براي نوجوانان در مقابل افراد مسن به طور كامل متفاوت است. دقت كنيد كه مخاطبين خود را بشناسيد و فرمت را انتخاب كنيد كه براي آن مخاطب جذاب باشد.
وقتي بازار هدف شما مشخص باشد شما مي توانيد مطابق با سن و علاقه آن ها يك كاتالوگ خوب و حرفه اي را طراحي نماييد. استفاده از رنگ ها و عكس هاي متنوع مي تواند اثرگذاري بسيار زيادي را به همراه داشته باشد و در نتيجه مشتريان بيشتري را جذب نماييد.
محصول پادشاه است
شما در كسب وكار فروش هستيد. اطمينان حاصل كنيد كه هر عنصر كاتالوگ شما مشتريان را به يك خريد سوق ميدهد. شما اين كار را با اطمينان از اينكه محصول مركز تمام عناصر طراحي است انجام ميدهيد. عكس هاي ثبت شده بايد محصول مورد استفاده را مشخص كنند. توصيفات محصول بايد به مشتري كمك كند تا درك كند كه محصولات شما چطور زندگي خود را بهتر ميكنند. به طور خلاصه، محصول پادشاه است و هر چيز ديگري بايد به آن اشاره كند.
شما در طراحي كاتالوگ در كرج بايد هم به عكس توجه نماييد هم به متن معرفي محصول. اين امري بسيار مهم است كه شما هرچقدر بتوانيد محصول را بهتر معرفي كنيد طبيعتا مشتري بيشتري جذب خواهيد كرد.
هر كاتالوگ متفاوت است و بازاري منحصر به فرد دارد كه در تلاش براي اتصال آن است. به سبك زندگي مشتري خود تجديد نظر كنيد، تمام اجزاي كاتالوگ خود را با مخاطبين خود هماهنگ كنيد و به ياد داشته باشيد كه محصول را به عنوان كانون توجه خود نگاه داريد. با اين نكات در ذهن ميتوانيد روي يك كاتالوگ موفق حساب كنيد.
با تيم خلاق وحرفه اي ما و با نمونه كارهاي عالي براي معتبرترين مجموعه ها و شركت هاي كشور در زمينه طراحي و چاپ كاتالوگ همراه شويد.
- پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸ | ۱۲:۱۲
- ۹۷ بازديد
- ۰ نظر